Work 10-18

Hej och godmorgon!
Idag börjar jobbet igen, jobbar 10-18, så vi får höras efter det :)

Jag hämtade iallafall ut lite annonsblad till gatupratarna imorse på HT, alltså Hudiksvalls Tidning.
Jag tycker alltid det är spännande att gå in där. hähä
Nu har jag gjort i ordning allting inför öppning om 10minuter,nervös är jag. Hoppas det kommer mycket kunder.
Efter löning och allt ;)
MAssor av nyheter har vi också.

Idag har jag tänkt att jag ska försöka lära mig på jobbets blogg, som är stationerad på bloglovin.
Borde inte vara svårt, men jag är bannemej inte teknisk alls på webb.

Förstår inte riktigt heller hur jag ska orka hela dagen, har inte sovit alls. Om man inte räknar från det att jag somnade klockan 7, tills jag klev upp vid 8. värdelös natt!

Igår jobbade jag iallafall, vi städade och gjorde det sista i butiken, sen när jag kom hem färgade jag håret.
Trivdes inte i det ljusa,så jag färgade det ask. Det resulterade i gråa toppar och blond mitt på huvudet.
Men det är väl fint? :)

Får komma en bild sen. För nu ska jag göra annat.
Vi hörs efter 18.00!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Jo på mitt städjobb, jag är ju anställd där :) och förr hade jag 85kr timme men nu har jag fått 100kr :)

2010-10-27 @ 15:13:19
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Linn

[email protected]

2010-10-27 @ 15:22:27
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0