Personlighet som baseras på klädstil

Jag har funderat länge på om det är rätt att bli klassad i samhället efter klädstil..
Egentligen vore det hur smart som helst med skoluniform, med tanke på att kläder spelar så stor roll idag.

Alla skulle då se i princip likadana ut, ingen skulle se mer rik eller fattig ut...
BRA VA?

Nästa mening för mig är då, HUR förbaskat tråkigt skulle det inte vara med skoluniform?
Aldrig kunna klä sig mer eller mindre fint i skolan... Jag som då älskar kläder och fina frisyrer..
Nej det är tur att jag är klar med skolan och gymnasiet, ifall att dom någongång skulle få för sig att inskaffa skoluniform igen.
Självklart vill jag inte att mina barn ska behöva ha det heller..
Sen i meningen om barn, jag kan bara tänka mig vad jag skulle skämma bort barnet, gå på stan och köpa en söt klänning, body, byxor osv..  Nu får jag sån där barnalängtan igen.
Tur att Rebecca snart ska klämma ut sin lilla rackare i magen så jag kan trösta mig lite hos den bebisen!

Jag känner iallafall att kläder speglar lite vem man är..
På något sätt är det ju så.


Dagens outfit är idag:
*Kängor, H&M
*Glansiga lena leggings, BikBok
*Linne, tantbutiken inne på Guldsmeden.
*Väldigt Oversize tröja från Monki, som förövrigt är världens bästa butik..

Kommentarer
Postat av: cacaibracan

(Jävlar vad jag kommenterar btw) Håller med om Moooonkiii! Ändå tur att det inte finns i Hudik. På ett vis i alla fall, så det inte blir som Gina. Tjing!

2010-10-05 @ 18:34:21
URL: http://precissomcaca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0