morrn morrn

Ja, som min pappa brukar säga, morrn morrn.. Hatar det, men det är för att han alltid väckte mig så, vem gillar att bli väckt? förutom om det är sin födelsedag for an example.

Idag vaknade jag till att det regnade, regn som hör hösten till.
Jag blir sugen på att krypa upp i soffan med täcke och en mysig film och ljus, men HAHA på mig som får ta mig en promenad till jobbet istället..
Ut i blask och gula löv.



Sådär ja, då var man iallafall framme på jobbet..
Blöt i skorna och kall.. Snor som forsar ur näsan som en mississippi flod.
Appropå mississippi så har jag för mig att jag lärt mig stava det på Rasmus på luffen?
hm...
Det ska jag tänka efter om jag har.

Nu sitter jag på jobbet,ska komma igång lite nu!
tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0