magnetröntgen

Klockan halv 11 idag hade jag tid på röntgen för att kolla upp mitt knä.
Jag fick ta på mig en blå, otroliiiigt äcklig och ful rock, och fick bara ha trosor och strumpor på mig.. Konstigt med tanke på att det bara var knät jag skulle kolla.
Dom skickade in mig i ett rör, och maskin lät så otroligt mycket så man fick ha hörselskydd och radio igång..
Det tog en kvart, sen hoppade jag nästan ut därifrån av lättnad över att det var klart!

Jag och Jonas åkte sen och köpte en kattväska åt kim, måste kunna frakta han i något..
Sen var det dags för innebandy. Jonas hade lovat att kolla så jag hängde väl på. Rätt köttig match faktist. Haha.
Håsta vann iallafall,för er som bryr er. Dock gör man ju inte det!

Nu sitter jag här på jobbet. Lena ringde och vela att jag skulle ha butiken i nån timme, så hon kunde hämta kartonger och en klädställning. För i morgon byter vi ju faktist lokal, det är spännande nu!
Jag kommer få en utbildning om hur det ska vara i en butik och hur kläder ska hänga. Om det nu finns en regel på det!

Jag tänker sitta i ungefär 45 minuter till, sen ska vi packa ner allt som hänger ute på REAn och sen slänga in det i nya butiken, orkar inte jobba mera idag.. Är ju trots allt ledig, på ett knepigt vänster?

Har en del att prata med Pernilla om, så efter jag slitit klart här drar jag till henne i Iggesund..
Har inge planer på hur kvällen ska spenderas alls...
Vad har ni för planer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0