Lägenheten: SÅLD

Jahapp, då var min lägenhet såld.
35 Kvm för 140 lax, dåligt? näe.
Om en månad är jag bostadslös, då får jag bo på gatan..
Kanske att jag har en snäll pojkvän som låter mig hyra en halva i dubbelsängen, annars sa ju pappa att han kunde inreda garaget,eftersom dom har rivit HELA mitt rum...
Hmmm... svårt val det där.
Annars vet jag att det finns en 3a ledig på håstavägen någonstans, kanske att jag och jonas ska passa på att flytta, hyran är nästan densamma som i hans lägenhet.dvs runt 5300 i månaden.

Vi får se hur det här blir.
30 dagar har jag ju på mig iallafall.
Snart stänger vi.
tja.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jajemän från Ellos var det :)

2010-10-10 @ 12:26:07
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0