just a day as always

Idag är det en helt vanlig dag i butiken..
Inte så mycket folk och jag är trött, så jag har passat på att fota lite kläder från Lipsy, som jag har sagt länge att jag ska göra, men latheten tar så lätt över just nu.

Lena ringde mig och sa att det är dags för utflyttningsrea, eftersom vi ska byta lokal efter nästa helg, så nu börjar jag planera för vilka kläder vi ska ta med oss runt hörnet och vilka vi borde göra oss av med!
Vi kommer iallafall fortsätta med Cream, för det är ett bra pris, och rätt stil. Svårt att sälja dyra kläder som Valerie i en liten stad som Hudiksvall..
Så Hudiksvallsbor, kom in i butiken nästa vecka så ska ni få se vad bra priser är!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0