helgmys

Igår vaknade jag bredvid Jonas, inte alltid man får vara ledig på lördagar så vi passade på att gå på stan.
Jag var helt desperad av en jacka som är varmare än skinnjackan, men man är så kräsen.

Jonas hittade en supersnygg skjorta med krage på size8, vi såg den i sundsvall förr också, men i annan färg. Jag tvingade honom att köpa den, hehe.

Jag hittade en kappa, med sne dragkedja på Åhlens, och köpte den. Gick vidare för att kontroll kolla på lindex, efter en snygg jacka.. och tro på fan att det finns en nästan IDENTISK jacka på lindex, för 200 kr billigare.
LURAD.

Sen åkte vi iallafall och kikade på när Erik spelade hockey i Järvsö, kul, kallt och mysigt. Jag gillar att se slagsmål på isen!
Hem, Jonas stekte kött och gjorde potatis och bea.. Bjöd erik och pernillla, sen kom även mamma förbi, men hon fick en kopp te istället!
Sen körde jag iväg erik på ferrelerre och fortsatte min kväll med Jonas och Pernilla, sova i soffan till en bra film :)

Nu väntar jag på att klockan ska bli halv 3, då ska jag, Pernilla, Carro, Jossan och Rebecca fika nere på skutan.
PERFEKT SÖNDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0