headache!

Idag är jag trött. Massa tröttheter snurrar i huvudet, eller nej. Huvudet är ur funktion idag.
Sablar vilken huvudvärk, kvällen kunde nästan inte bli värre. Egentligen får jag skylla mig själv.
Jag har inte ätit riktig mat sedan efter jag badade.. fan vad jag är dålig.
Mina matvanor går upp och ner, ibland vräker jag i mig hur mycket som helst, ibland känner jag bara att jag inte tycker om någon mat alls. I det stadiet är jag nu. JAG HATAR MAT.

Nu ligger jag i min soffa, eller schäslong/divan, den är jätteliten och jag blir irriterad av tanken att den är för liten. Dock är den ju dösnygg, min favorit faktist.
Jag har världens bästa vänner, och jag blir irriterad av tanken att jag tar folk för givet, jag har världens bästa vänner, jag ska vara rädda om dom, dom är liksom guld värd, fram och tillbaka till månen. Dom är BÄST.

Jag vet inte varför jag skriver, jag skriver för att jag egentligen vill få fram att jag tycker synd om mig själv.
själv förvållat. Eller heter det själv förhållat?
ingenaning.

Nu ska jag ligga mer, dö lite mer, och allt som är tråkigt.
Tränade mycket med Alinda igår, fingrarna blöder.
nu , dö.

Kommentarer
Postat av: Josefine

2010-10-21 @ 13:52:28
URL: http://n
Postat av: Josefine

Haha vet inte vad som nyss hände då jag råkade kommentera ingenting! Men iallafall, blir det idol mys imorgon igen eller? :)

2010-10-21 @ 13:53:17
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0