fotografering?

Idag är det superfint väder, Det är sol och höst. Därför kanske jag ska passa på att fotografera?
Dock har jag ju inte fått mitt objektiv, så får köra på mitt tråkiga nikkor skit.
Men jag får väl skaffa mig en snygg modell istället, så då spelar det ingen roll.
Har ju fotat pernilla förr med den här kameran och objektivet, när jag fotade till jobbet.

Jo, idag får det nog bli en tur i solen. Hon kanske kan försöka sig på kameran med?
ISåfall slipper ni kanske fler såna här tråkiga bilder ;)


*Jag minns inte när jag sminkade mig sist, Onsdagen förra veckan tror jag?

När jag kollar på bilden, kom jag på att nästa inlägg ska jag visa upp ett halsband...

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en mascara på min blogg ifall du vill va med.

2010-10-25 @ 12:26:02
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1067

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0