Begravning

Idag är det en stor dag, antar att den kommer bli tung, men vacker..
Idag ska mormor begravas, och jag och Alinda ska sjunga och spela gitarr. Hoppas mormor blir nöjd med låtarna.
Jag ska ha på mig ett par gråa leggings med lite mönster på, och en svart underklänning och mormors svarta skjorta som jag fick av henne för ett tag sen, den hon har haft när hon var ung. Den betyder mycket för mig, och fin är den också. Den blir utmärkt!

JAg har blivit dålig på att uppdatera, har varit lite tunga dagar i slutet.
Kim är jättegnällig, fet har han blivit med. lillpojken!

Nu ska jag fixa iordning mig, kanske peta något i magen också. Har blivit lite väl slarvigt med det på sista tiden. Hemskt av mig, men jag har perioder. töntigt va? ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till älskade vännen min <3

Det kommer gå jätte bra!

2010-10-22 @ 11:53:03
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0