amazing grace

Sitter och övar för fullt för att komma på ett fint sätt att spela låtarna på.
Amazing grace, den tänker jag spela på ackord, fast fingerspel. Den har ett bra tempo att man får in fingerspel, och den är helt klart finast så.

Men Ted gärdestads himlen är oskyldigt blå, fattar INTE alls hur jag ska få ihop den så den låter fin, så den ska sjunka in i begravningen. Tycker allt låter hetsigt osv.. Men den är fin..
Dock skulle typ I am sailing passa bättre, men nu är det såhär. like it or not.

Ska försöka få någon att filma när vi sjunger, så bloggen kan få se!

Justja, simmade ju 50 längder igår, jag har ingen träningsvärk, känns värdelöst. Dock har mitt trasiga knä hemskt ont, det går inte gå riktigt på det, kände ju igår när vi simmade att det gjorde ont. Jag är envis.
Sen har jag lite ont i ryggen. Ingen träningsvärk men ont. Får låtsas att det är träningsvärk. Sen är ju andra dagen alltid värst ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har svinit ont i knäna jag med :P

2010-10-20 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0