44 days to thaisun

Om 44 dagar är jag påväg. Då är jag på väg till underbara, underbarare, underbaraste sommarstugan.
Vet ni vart den är då?
Jo. Halva vägen runt jorden. typ.
Eller tror jag iallafall, har ju inget lokalsinne, men 12 timmar tar det att flyga dit iallafall.
Nämligen, THAILAND!


Jag har varit på rätt många ställen i Thailand som typ Khao Lak, Surin, Patong, Karon, Kata, Bangkok osv..
I bangkok har dom ju världens underbaraste shoppingställe, MBK, 8 våningar, varje våning har olika saker, som spel, möbler, marknadskläder, kläder osv. Jag älskar det, jag älskar ju shopping ;)
MBK ska vi på först när vi landar i Thailand, eftersom vi landar i Bangkok ska vi ta några dagar där på hotell.
Tror vi ska bo på samma hotell det här året, Dynasty Inn hette det, vet inte om det stavas så, men det var en annan femma. Lite av ett lyxhotell med bubbelbadkar osv..

Jag har hets, jag längtan.. Eftersom jag jobbade sönder hela min sommar, och inte har sett sol. Ser ut som ett lakan så får jag äntligen lite sol på mig.
3 veckor med mina favoritsystrar, pappa och farfar.
Jag var ju där en månad december 08-januari 09, och har längtat sen dess.

Håll i er, jag har dunderlängtan!
Farfar med, eftersom han har googlat sönder "Nai Yang, phuket, thailand" haha. sötfaffa.

Här kommer bilder på vårat hus i thailand och lite annat smått.


barbordet



Kanske det viktigaste, våran pool!


En mullig fotbollsspelare






Allt från djungeläventyr till zoo, bada, fiska osv.



Har ni varit i thailand? Något underbart ställe kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0