you are everything

Du är allt som får mig ledsen, men du är även allt som får mig glad.
Du är faktist en av dom få som förstår mig så bra som du gör.
Dina ord, din närhet kan hjälpa mig genom allt.
Du är min bästa vän. Helt klart.
Om 2 veckor åker jag till värmen, om 16 dagar kommer du ner.
Jag tror aldrig att den här filmen tar slut, vi har mycket mer att ge.
Okej, jag måste erkänna att jag hatar att du pratar hemligheter, speciellt när det handlar om julklappar.
Då vill jag veta

"Nyfiken i en strut, vänder man på den så rinner den ut"

he is so beautiful, i tell him every day


When i see your face, there is nothing that i would change, you are amazing, just the way you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0