WALK-IN-CLOSET!!!!

Åh, igår ringde pappa och sa att en gubbe som äger en hyresförening ringt, och han hade precis fått in en etta mitt i stan, och jag var först på listan, eftersom vi känner han. Eller ja pappa!

Så nu är jag ägare av en etta, från 1a december, eller 1a januari. Förhoppningsvis i Januari hoppas jag, eftersom jag är i Thailand hela december vore det perfekt att få den i Januari.

Jag känner mig lycklig, har dock inte fått kolla på den, utan det är bara pappa som sett den. Nytt parkettgolv i hall och vardagsrum.
Men det är typ cappuchini/Latte färgade väggar i vardagsrummet, köket är gammalt men fräscht. Han mindes inte färgen där, antar att han är färgblind!
Men sen det jag hörde mest, jag har WALK-IN-CLOSET!
Vilken tjej drömmer inte om det?
Herreguuuud vad jag ska inreda!

Det är ju alltid något speciellt med att ha en lägenhet sådär.

Nu vill jag bara få se den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0