Spela på begravning

Som ni som följer min blogg, redan vet så spelade jag gitarr och sjöng på min mormors begravning för 4 veckor sedan. Och i morse så ringer dom och frågar om jag inte vill spela och sjunga på en begravning nästa torsdag.
Självklart blir jag lite tveksam, eftersom det var JÄTTEJOBBIGT på mormors, men då var det ju iförsig någon jag kände och som stog mig nära, Men självklart sa jag ja.
Jag känner mig även duktig, eftersom dom ber att vi ska göra det igen...

Det är samma låtar som mormor vela ha, så jag behöver bara spela in dom igen, och få sådär jävulskt ont i fingrarna som jag hade då.
Amazing grace&Let it be.
Här är klipp från förra gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0