snöskottningsarmar

Har sån inihelvete värk i armarna sen gårdagens skottning, Det är seriöst sjukt.
Eller det är mer sockerdricka än träningsvärk.
Har ont ända från handlederna upp i nacken och på skulderbladen.
Jag får helt enkelt bita ihop tror jag!

Jag ska snart klä på mig och äta frukost, sen är det dags för jobbet igen.
Jag slutar klockan 6, och då ska jag gå hem, hämta bilen och Kim (katten som älskar att åka bil) och sen dra mig mot Gävle.
Är faktist riktigt nervös eftersom jag inte gillar vinter och att köra bil, och det tar ju nästan 2 timmar för mig att ta mig dit. Tur att Kim är med, dock skriker han bara.


Kommentarer
Postat av: lovisa

s: AHHAHA ja dom är klockren:D

2010-11-11 @ 10:40:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0