Sandra Tipsar om ansiktsvård!

Varje morgon och kväll tvättar jag mitt ansikte med en mild tvål.
Sen torkar jag ansiktet lite med en tvättlapp, som jag bara har till ansiktet (VIKTIGT).
Sen tar jag ett tryck av Oliva cleansin mousse och masserar in. Känner jag att jag har lite porer eller något så brukar jag använda naglarna lite som en skrubb, absolut inte hårt, men litegrann!
Det gör ansiktet friskt och huden känns rätt tunn och ren.
Det här är absolut min favoritprodukt för ansiktet!
Jag köpte min på apoteket.



Vad tvättar ni erat ansikte med?



Kommentarer
Postat av: petraholmkvist

jag har liksom pads som jag faktiskt har köpt på ullared, dom är jättebra!:)

2010-11-03 @ 10:43:30
URL: http://petraholmkvist.blogg.se/
Postat av: petraholmkvist

har du någon mail jag kan nå dig på för jag har lite frågor till dig :)

2010-11-03 @ 10:43:55
URL: http://petraholmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0