Nattens hemligheter!

Klockan 12 åkte vi från sandviken mot Gävle.
Min syster hade fixat skjuts som vi betalat och han vela inte hämta senare, sjukt när man betalat för att få hämtning.
Då ska man få det när man vill, speciellt när man är på bröllopsfest!
idiot enligt mig,.

Iallafall så hoppade jag och mamma av på nån bar.
Minns inte alls vad det hette, det var hemskt konstigt folk där men rätt häftigt ändå.
Det slutade med att jag och mamma faktist sjöng karaoke, undrar hur det lät. haha
Vakten var sjukt snygg.
iallafall igår.....

När vi sen var på väg hem, så var jag lite bråkig. så vakten tog sina handklovar och låste fast mig.
Helt sjukt egentligen, han visade hur man gjorde om någon var bråkig.
Då vinklade man liksom handklovarna, det gjorde VIDRIGT ont faktist.
Så om någon, någongång blir tagen med handklovar, så LYD.



självklart måsta mamma ta ett kort på det


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Åhh härligt!



Själv så hade jag med hellre bara legat hemma i sängen eller i soffan, med en stor soure cream onion chips påse och bara glo på tv, men här ska det jobbas!:)

2010-11-13 @ 12:46:59
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

SV: haha , så sant så!



Äsch, gott som fan, men åhh, chilinötter, give it to me baby!

2010-11-13 @ 12:59:08
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe vad skoj :D

2010-11-13 @ 13:47:42
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: mamma

klart jag måste knäppa när du har hadklovar på dig. Hahah

Jag ska prata med ordningsvakten om hur det lät när vi sjöng... du sjunger ju bra, så det hade nog varit bra om du sjungit själv kanske..... ;-)

Vakten, han är min så honom låter du bli....

Pratar med honom till veckan... kram kram

2010-11-15 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0