Läkarbesök!

Hade läkartid klockan halv 10 idag, och lyckades vara oklar klockan kvart över 9. Vilket resulterade i en snabb promenad till doktorn.
Väl där så klämmer han lite på mig och vi pratar om lite saker.

Han säger att han vill göra lite prover och sådär,för att utesluta vissa saker och se om jag har nån basilusk.
Så han skickar mig vidare till labbet.
Väl där så får jag sätta mig i ett rum med massor av konstiga rör osv..

De börjar med att sticka mig i armen 3 gånger, tar 3 rör med blod av mig.

Sen fortsätter dom med att trycka ner ett rör ner genom halsen , så långt ner så det känns som om den nuddar hjärtat.
Kan säga att jag inte var många millimeter från att kräkas då. (Fick massor av beröm)

Sen tog dom en topsliknande pinsett och rotade runt i min vänstra näsborre, för att skrapa bakterier..
(dom fick inte rota i den högra, för den har jag massor av trasiga kärl i.)

Dom ska även boka in mig på en lung-röntgen, Dom hoppades för min ålder att jag inte har något i lungorna. Men tydligen hade jag konstig ton på andningen. 
Har även fått recept på en ny nässpray som ska vara mildare mot min såriga näsa..

Tror ni någonsin att jag kommer bli frisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0