Kört i diket!!!

Nu är jag framme i Gävle hos mammi.
I Tönnebro åkte jag av vägen, rakt ner i diket.. Tur var att det inte gick snabbt så jag klarade mig bra!
Det stannade en bil med två göteborgare som hjälpte mig.
Jag klev ur bilen, stor grät i min rädsla och göteborgarna frågade om dom fick hoppa in i bilen och dra upp den. Javisst sa jag, den sitter ju ändå fast där.

Sen bad en av dom mig att sluta gråta, för bilen var knappt i diket.
JOHO sa jag högt och fortsatte.
Livrädd som jag var, men jag är hel iallafall.
Bilen tappade en backspegel så jag får klara mig med en...


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ursha :( kan tänka mig hur läskigt och hemskt det var. Men tur det inte hände nåt med dig!!

2010-11-11 @ 22:45:32
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0