Kissie Oskuld?

Har läst bitterfittans blogg ett tag, och känner att jag håller med henne-
Gå in på hennes blogg. Mycket rolig att se, med egna åsikter om ALLT...
Härlig blogg måste jag säga!

Här kan man kalla att hissa och dissa.
Så jag tänker gå i hennes fotspår.
Borde inte denna bild få ett pris?
Kissie söker uppmärksamhet
Kanske hon tillslut kommer lägga ut nakenbilder?
snusk, oskuld? nja jag tror inte på det
Men Kissie, forsätt med det du gör, visa alla som har dig som förebild, att man duger INTE som man är.
Tipsa dom om operationer hit och dit.
Nästan så jag hoppas att dom tillslut misslyckas med en operation, så ska du få se hur fin du var INNAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0