jag är nöjd med mig själv

Har insett nu hur mycket det betyder att vara nöjd med sig själv.
Det spelar ingen roll om du har ett födelsemärke på kinden, har en leverfläck på näsan eller en spetsig näsa.
Det är dom annorlunda sakerna som symboliserar DIG.

Jag vet att jag inte har världens bästa självförtroende, men jag lever med mig själv, och har kommit på att det gör så otroligt mycket om man är nöjd med sig själv.
Jag tycker om hur jag ser ut, jag kan leva med min stora rumpa eller breda lår.
Jag kan även leva med att jag har typ sveriges fulaste tår och fingrar.
Men vem bryr sig?  Det är jag som lever med det, och hur jag än gör så ser jag ut så här.
Vill inte bli en Michael Jackson så jag lever såhär.
Våga bära det du tycker är snyggt, våga ta kritik, våga prova något nytt.
Snälla, bara prova något som du absolut inte har trott är du.
Ju mer erfarenhet, desto mer svar får du på vem just DU är.
This is me!

Jag är nöjd med det, jag är nöjd med mig själv.
Ut med bröstet, upp med hakan.

Lev som du är, du älskar det, det är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0