Helgupdate

Jag är hemskt dålig på att uppdatera på helgerna, jättetråkigt.
Men i fredags var jag ju iallafall på fest, Karro fyllde 19, sen gick vi vidare på Jamkväll på folketshus.
Jag vet inte riktigt hur kvällen slutade, dock slutade den inte bra. Tråkigt.
Jag vaknade på lördagen, HUR BAKIS SOM HELST.
Ska jag vara ärlig så låg jag och sa attt jag hade ´feber Ingen av dom andra trodde mig dock.
Jag skulle gå på stan med Lisa, tur att jag inte gjorde det, för sen när jag gick från soffan till sängen, så kände jag att det vände sig i magen, och ja.. springa till toaletten och kräkas. PERFEKT.

Sen mådde jag ju dock bättre, fick lite mat från donken och allt var frid och fröjd.
Då drog jag och kikade på innebandy.
Sen spenderades kvällen med Jossan, Pernilla, Jonas, Jimmy och Carro.
Dom människorna gör mig lycklig iallafall!


Nu ska jag iallafall bli en kung på att uppdatera.
Hur ska man göra?
Kan man blogga med iphone?
Lyckades ju inte med det jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0