Gitarr eller piano?

Kom på att jag faktist åt pizza inatt med Jossan, och att det faktist var onsdag.
Det innebär att jag får betala 20 kr i straff för det. Eftersom jag har kommit på en regel att inget godis/gotterier eller skräpmat på veckodagar, för då får man betala.
Naturligtvis smäller jag i mig en halv pizza, men det kanske var värt det, eftersom jag då mådde lite bättre idag?
20 kr är ju ingenting, eller jo.. för mig som faktist har lagt undan 6500 den här månaden.

Jag är en sparare, riktigt bedrövligt dålig sådan!
Händer för övrigt inget på jobbet idag, lugnt men mysigt. Det är svart utanför och Jonas har sagt att han ska fråga sina föräldrar om dom har kvar hans piano.
Är otroligt sugen nu på att börja spela....
Min gitarr duger inte längre...

Kommentarer
Postat av: petraholmkvist

om du ska välja mellan piano och gitarr tycker jag absolut gitarr, det är skit fint :)

2010-11-04 @ 21:34:31
URL: http://petraholmkvist.blogg.se/
Postat av: petraholmkvist

om du ska välja mellan piano och gitarr tycker jag absolut gitarr, det är skit fint :)

2010-11-04 @ 21:34:31
URL: http://petraholmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0