Brännvinsos!

Godmorgon, vaknade för ett tag sen i sängen med Pernilla. Det är då jag gillar livet. Vi är bakis.
Hade en superkul natt, lite för mycket av det goda, men det kanske var för att jag halsade i mig ett glas vin för dom andra var så stressade och vela gå in tidigt, skulle ju vara så mycket folk där. Hum... ingen kö när vi gick in iallafall.
Vill tillägga att alla dryga jävlar, som beter sig fult och är jävligt svartsjuka kan dra åt helvete. Fattar inte varför folk vill förstöra andras kvällar.. Less på idioter.
Då handlar det inte om mig då jag hade en superkväll men om andra.

Nu ska jag lägga in bilder från igår. Sen ta något att äta. Jobbet kallar klockan 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0