arbetslös? fuck..

Har börjat säga fuck i allt efter jag såg på youtube om den där tjejen som får explosionsutbrott för att hon inte kan sjunga.

Iallafall så igår ringde chefen, hon gav mig hemskt tråkigt meddelande.
Kanske kommer jag bli arbetslös, för butiken kanske ska lägga ner.
Jag hoppas för alla på jorden att det inte händer.
Om 3 veckor åker jag till Thailand, när jag kommer hem så flyttar jag till min lägenhet, och isåfall är jag arbetslös då.

Jag kommer inte kunna bo där utan jobb, det kommer inte gå!
jag är så ledsen inombords..

Nu är det prio1 att skriva ett schysst CV...
Någon som är hejjare på det?
Jag har typ aldrig gjort det.



bilden är från min förra lägenhet,på min födelsedag va?
världens bästa vänner.♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv. ojdå, hoppas det blir bra!

Jag vill säga att det är bra men det är det inte för jag har så ont i halsen att jag knappt kan prata. Tur att man kan blogga istället :)

2010-11-16 @ 15:35:27
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv. Va skönt att operera bort dem. Funderar på att fråga min läkare om jag också kan få göra det..

Ojj va jobbigt, hoppas verkligen du blir bättre snart då! :)

2010-11-16 @ 15:50:10
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/
Postat av: Pernilla

haha, jag har börjat sagt ''fuck'' jag med efter videon ;)

2010-11-16 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0