studentklänning-CHECK

Sådär, nu har jag sytt klart min studentklänning, hade lite svårt att välja mellan kritvitt och svart band, eftersom jag har en gräddvit klänning tänkte jag att ett vitt band passar nog bäst, men näe. svart band blev det.
Jag passar ju inte i kritvitt, eller jag trivs i varje fall inte i det, det är för rent. så valde jag ett gräddvitt tyg.
Så nu har jag faktist, tro det eller ej, Sytt min första klänning från fri hand! najs


Det här är resultatet.
13 dagar till cypern
och mindre än en månad till studenten, feeeeeeeel it out.


nu ska jag göra nytta, har massa fotoprojekt att göra så jag ska till Jens och fixa det nu.
Toddl's

Kommentarer
Postat av: Christine

Skitasnyggt Sandra! Jävlar!

2010-05-18 @ 18:10:07
URL: http://precissomcaca.blogspot.com
Postat av: Anette Sundqvist

Vad fiiiin den blev!! Kramiz

2010-05-21 @ 13:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0