simpel antikt

Hallådär, idag var det en sådan där kort dag som är hur underbar som helst.
Vi hade prov idag, och igår klarade jag verkligen inte av att plugga, så tänkte plugga på första lektionen idag.
När vi kom till skolan så sa dom att provet var inställt, hur bra som helst för oss opluggade!
Iallafall så hade vi arbetsmiljö och metallhantverk. Fortsatte värma och böja mina metaller, under tiden så gjorde jag egna ringar. simpelt men snyggt, lite antikt sådär. Pepita hjälpte till att spraya silversprayfärg på dom sen. tack :)

Som ni förstår rä det dom två till höger !

Nu har jag nyss klippt ut mönstret till balklänningstyget, så bara att sätta igång nu snart. Spännande, bara pappa kan komma hem med saxen.
Jag ska iallafall sätta mig ner och måla lite mer på mönstret till min studentklänning, jag som vela ha 10 st stora knappar, fick 10 stycken småa knappar, orkade inte betala 30 kr per knapp för dom stora. Får försöka nöja mig ändå. Jaja, röra mig mot golvet och papper.
tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0