ge mig silver och guld!

Jag fick ett ryck, blev otroligt sugen på att friska upp mitt hår, eller döda. Beror på hur man ser på saken.
Jag har så otrOligt tråkigt hår, det bara hänger där, gult som spaghetti och har inget liv. När jag kollade mig i spegeln idag ba: NU GÖR JAG DET.  Jag vill bli silverfärgad. Jag ska skaffa gråvitt hår.
Har ni något tips på en bra färg som får håret lite grått?

Jag köpte iallafall en MOOD Blonde white reflection system färg från Jane Hellen, som ger ljusa slingor med silverskimmer något blabla.
Tänkte att: jag börjar såhär, så får silverfärgen ta i sig riktigt till nästa färg, med tanke på att jag inte visste någon.

Vågat att göra grått hår innan studenten kanske? men man kanske kan få det ljusgrått, då skulle det bli galet snyggt till min röda balklänning, svarta blommor och handskar och grå/silver smycke i örat. KANON!

Hetsen för balen är även här, justja, Studentresan om 3 veckor har väl ingen hets? JOHO!
Jag längtar... INNERLIGT.

Dags även att slänga ut lite mer kläder att sälja, för garderoben börjar bli full av onödigheter nu på sommarn.

Nu lever livet
ENJOY!

toddels.
s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0