skinnväst

Blivit rätt mycket bilkörning denna vecka, vilket inte är positivt för stackars plånkan... luktar bränt! huvaa..
Igår var det böcks som gällde, vilket var rätt spännande med mycket kul folk! LIsa om någon hade nog roligt, och jag med antar jag eftersom jag minns allt som alla fulla sa, dvs massa TOK!

Måste även ladda upp en bild på en snygg skinnväst som Jossan hittade åt mig i veckan.
Jag går i princip aldrig in på FANNY i stan, eftersom det känns som om det är för överåldriga, men man kanske måste börja nu då!


Skinnvästen, fantastiskt läcker från FANNY, 99 spänn på reahyllan!
Linne från JC.
Coola strumpbyxor från ÅHLENS 129kronor.

REA kan vara det bästa som finns, faktist!


Kommentarer
Postat av: Josefine

så jävla snyggt!

2010-03-04 @ 20:06:06
URL: http://josefinennilsson.blogg.se/
Postat av: g

as fränt :D

2010-03-05 @ 00:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0