6årig pojke? åldersnojja? RYNKOR? schizofren?

Hur kul är inte det här då?
Jag vaknar, går och tvättar av mig som vanligt och när jag sedan kollar i spegeln ramlar jag seriöst bakåt och får en rejäl käftsmäll. Vem fan är jag?
Jag känner inte igen mig längre när jag kollar i spegeln.
Det är ju gött, man kan tro att jag sprungit iväg och kommit tillbaka som en schidzofren, hur det än stavas så förstår ni vad jag menar.
Men det är fööör fult när man tror att man ska se ut på ett sätt, jag menar. Jag har ju sett mig själv i spegeln förr, ett x antal gånger. Jag är ju tjej? HELLO!?!
Men jag får ändå fel bild av mig så när jag kollar i spegeln ser jag ut som en helt annan person. Kanske det har med drömmen jag hade när jag var magsjuk. Jag kanske seriöst tror att jag är en 6 årig rappare? eller. Är jag det?
Det här är iallafall något jag måste ta tag i. Kanske måste jag satsa på könsbyte?
Näe, nu ska jag sluta spekulera, försöka hitta mitt rätta jag, varesig det är pojke eller flicka, och dra iväg till skolan, är i vanliga fall ledig på tisdagar, men idag ska jag göra ett prov i filosofi och sen har vi ju projektarbetsvecka så jag måste slå mig ner vid en dator och redigera bilder. göttmos. or not?

Kände att den här bilden passar utmärkt för detta inlägg. Precis sådär jag känner mig!
AAAH
Jag kanske har åldersnojja? jag kanske börjar ana små rynkor mitt i facet...
oh lord..
vart ska detta sluta?





Kommentarer
Postat av: Ida

haha, yris!

tror jag förstår lite hur du menar. jag tänker iaf att jag vet ju hur jag ser ut, men blir ändå lika förvånad när jag ser mig i spegeln. för jag känner mig inte som att jag ser ut sådär. eller något :p

2010-03-23 @ 15:30:37
URL: http://idakristina.blogspot.com/
Postat av: Ida

jag kan inte ens skriva min bloggadress rätt x) men nu så!

2010-03-23 @ 15:32:00
URL: http://idakristinasjodin.blogspot.com/
Postat av: mamma

sånt händer oss alla någon gång, det är inget konstigt med det alls.

Dels kanske du tittade på dig själv på ett annaorlunda sätt. Sen har du varit sjuk en heldel som också göra att du förändras i ansiktet.



Kram kram Älskar dig!!!

2010-03-23 @ 21:10:40
Postat av: sarah

fin blogg gumman :)

2010-03-25 @ 20:11:33
URL: http://babykiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0