18-3-10

Igår var jag ständigt ute och letade efter en lägenhet i stockholmsområdet, vilket inte är det lättaste att få tag på. Man måste tillockmed betala på alla sidor för att bli medlem och kunna leta. typiskt!

Senare på kvällen åkte jag och tränade, gick inge vidare bra eftersom jag hade ont i magen och mådde illa och det resulterade att jag hamnade i magsjuka. IGEN!
Så nu är jag liggande med illamående och tynar bort min kropp. känns så underbart det här!

Nu är det back to bed och hoppas att jag kanske får bli frisk snart.. Gud har ju något emot mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men snälla Sandra, man kan inte träna när du har varit sjuk så länge å inte har fått behållit någon mat..... hoppas du har lärt dig något av det här.... tänk om du har smittat ner hela laget nu då???? man ska hålla sig hemma minst 1 dygn efter man har blivit frisk för att inte smitta andra å inte bli smittad själv igen......... Nu är du snäll å håller dig hemma ett par dagar...... annars kommer morsan å tar dig i örat.... kram kram

2010-03-19 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0