trött med stort a.

Kvällen igår var bara SÅ kung. Det är nästan obeskrivligt, utomordentligt trevligt.
Jag känner att vi borde utrota ungdomsfylleriet, ackack vad man kan ha dagen-efter-ågren.
Kvällen började iallafall hos Lisa med trevligt folk, gitarrer och skratt. För att sedan bege oss ner mot stadt.
Där kvällen alltid lyckas gå i samma spår som vanligt, mycket folk och man blir yrare än vad man egentligen var från början. Det får vi bjuda på ändå.

Känner att jag absolut inte har sovit dom timmar jag borde ha sovit den här helgen, och i morgon är det skola... missade vi en dag den här helgen, vad hände egentligen?!
Så det blir en tidig kväll, vankas mycket plugg den här veckan så man inte får en massa smörj.

Sängen, en kopp te och andra avenyn ska jag mysa mig ner med nu.

bed of roses.

tooddels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0