tjockeläppen

Hemma betyder plugg för mig nu.
Grymt trött efter helgen, och hade verkligen längtat efter en innebandyträning och seså, då kom måndagen.
En ny vecka med plugg, skola, åter igen plugg och innebandy.

Får väl lov att säga att innebandyträningen idag var rätt seg, 9 stycken där och jag springer i takt med sniglarna. fy så skämmigt av mig.
Okej, får väl även lägga till att jag nog missuppfattat det där med innebandy. Jag kysser bollen som Edina smiskar på framför målet, och hallelujah.. jag lämnar träningen med en tjock underläpp och två stycken rivsår på hakan. Har även en del brännsår, men det hör ju ändå till...

Jag får så lov att lämna datorn i fred och återgå till allt plugg som ligger och väntar. Och hälften vore nog.......
För att ändå vara igång att vara negativ, så får jag lov att nämna snön.. det säger allt!


HADÄ!

Kommentarer
Postat av: Edina

Hääärligt att jag får vara med på ett hörn såhär ;D

2010-02-23 @ 20:35:13
Postat av: Wille M

Där såg du liten och söt ut ^^

2010-03-07 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0