pojke=fluga!

Jag har fundeat länge över att jag vill sy ett plagg för killar, så jag söker desperat tips för vad en kille vill ha, gärna i modevägar! Så nu när jag hysteriskt nog borde plugga för att göra en heldag på körskolan kom jag på något!
Så jag har satt mig ner en snabbis, och FAKTIST har jag lyckats pilla ihop en suveränt snygg jeansfluga!



Jag började med att sy ihop en rektangulär jeansbit, sen ett knöt jag att litet band om för att få själva "rosetten"
Sedan trädde jag igenom en lång, dubbelvikt jeansbit igenom, som jag sedan ska sy fast någon knapp på.

Så för er som är sugen på en fluga, sätt er vid symaskinen. Sy en egen fluga att ha på festen :)

•Jag är även i behov av ett par gamla, slitna jeans som någon av er kanske har i garderoben och vill slänga.. Säg till mig, har nämligen ett litet projekt på god väg..


Nu ska jag bege mig till körskolan för pluggning.

toddels!

Kommentarer
Postat av: Wille M

Riktigt bra (Y)

2010-03-07 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0