Hudiksfarginredning.se

Igår frågade Lotta om jag vela jobba i butiken på lördag, alldeles ensam.
Efter mycket om och men så bestämmer jag mig att fan, det här ska jag klara av..
Så dagen idag har alltså sett ut såhär.. Butiken och lära mig allt från kassan till priser på olika sorters mattor per meter. Även hur man räknar ut hur många tapetrullar man behöver när man använder sig av mönsterpassning. Dock minns jag inte nu hur man gör! för bra av mig där. hähä
Så på lördagen kommer jag att befinna mig alldeles ensam inne på Hudiksvalls färg och inredning, och det innebär att jag kommer missa våran innebandymatch mot serieledarna Ankarsvik uppe i Sundsvall, men vad gör man inte? det kan ju vara värt att sticka in en fot i branschen nu när man ska ta studenten.

http://www.hudiksfarginredning.se/     <- VISIT IT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0