ågren

Efter världens kortaste skoldag hade jag planerat in att jag skulle plugga hela dagen, inte för långt kvar tills uppskrivning och uppkörning, så det behövs ju verkligen pluggas. Dels inför svenska provet på onsdag som jag inte förstår någonting av, och psykologin eftersom kursen snart är slut.
Det började iallafall med att jag bakade en chokladkaka med chokladkross i, sedan fastnade jag som VANLIGT med min gitarr i handen, och har fortfarande inte kunnat släppa taget om gitarrhalsen.
Det är alltid så typiskt att varje gång man ska plugga, så har man alltid något viktigare att göra, och säg nu inte att spela gitarr inte är viktigt för det är det, det är ett överlevnadshjälpmedel. eller något liknande iallafall.

Om en timme ska jag åka iväg för att träna lite innebandy, och hoppas verkligen på att efter träningen ska jag vara så trött så gitarren inte kan locka med mig på en resa igen.. dock tror jag det är omöjligt att få den känslan, men vi får hoppas... smile!

Är det bara jag som har fått ångest över vad jag ska göra efter studenten?
Någon som har ett bra tips på skola eller utbildningar inom design eller liknande?

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Josephine

plugga gärnet nu sista tiden babe ;) <3

2010-02-22 @ 18:58:34
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0